DOLAR
32,1926
EURO
34,5524
ALTIN
2.339,65
BIST
9.225,66
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Zonguldak
Hafif Yağmurlu
15°C
Zonguldak
15°C
Hafif Yağmurlu
Salı Yağmurlu
15°C
Çarşamba Çok Bulutlu
13°C
Perşembe Hafif Yağmurlu
10°C
Cuma Yağmurlu
9°C

Bizim Toptan teknolojik altyapısı ve çok kanallı satış stratejisiyle büyüyor

Türkiye’nin en yaygın organize toptan marketi Bizim Toptan, çoklu kanal stratejisi ve güçlü dijital altyapısıyla yılın birinci yarısında da büyümesini sürdürdü. Bizim Toptan yıl sonu büyüme maksatlarını yükseltti.

Bizim Toptan teknolojik altyapısı ve çok kanallı satış stratejisiyle büyüyor
REKLAM ALANI
11.08.2023 00:12
A+
A-

Türkiye’nin en yaygın organize toptan marketi Bizim Toptan, çoklu kanal stratejisi ve güçlü dijital altyapısıyla yılın birinci yarısında da büyümesini sürdürdü. Bizim Toptan yıl sonu büyüme gayelerini yükseltti.

Türkiye’nin en yaygın organize toptan marketi Bizim Toptan, 2023 yılı birinci 6 aylık sonuçlarını Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) açıkladı. 2023’ün birinci yarısında teknolojik altyapısı, geniş mağaza ağı ve SEÇ Market ile mevcut müşteri sayısını artırarak istikrarlı büyümesini sürdürdü. Bizim Toptan’ın satış gelirleri yılın birinci 6 ayında bir evvelki yılın birebir devrine nazaran yüzde 72,5 oranında artarak 9,5 milyar TL’ye ulaştı. Şirket yıl sonu büyüme maksadını ise yüzde 60-70 aralığına yükseltti.

Çok kanallı satış stratejisi kapsamında hem EDT hem perakende müşterilerine kaliteli eserleri en uygun fiyata ulaştırmayı hedefleyen Bizim Toptan, mağaza yatırımlarıyla pazardaki güçlü pozisyonunu devam ettirdi. Bizim Toptan, yılın birinci yarısında açtığı 1 yeni mağaza ve sarsıntı nedeniyle kapatılan 2 mağazası sonrasında 179 mağazadan oluşan geniş şube ağıyla faaliyet gösterirken, SEÇ Market mağazalarının sayısı ise 2 bin 604’e yükseldi. Bizim Toptan, SEÇ Market iş paydaşlığı modeliyle perakende kanalında büyürken EDT kanalındaki müşteri portföyünü genişletti.

Kahramanmaraş merkezli 11 vilayetimizi derinden etkileyen sarsıntı felaketinin akabinde bölgede en çok gereksinim duyulan besin eserlerinin depremzedelere kesintisiz olarak ulaşması için ek tedbirler alan Bizim Toptan, İskenderun’da kurduğu çadır mağaza sayesinde acil ve günlük gereksinimlerin karşılanmasına dayanak oluyor. Güçlü lojistik ağı ile Bizim Toptan, Denizli’de açtığı depo ile de tedarik zincirinin devamlılığını sağlıyor.

YAZI ARASI REKLAM ALANI

Hüseyin Balcı: “Mağaza ağımızı genişletmeyi ve istikrarlı büyümemizi sürdüreceğiz.”

Bizim Toptan CEO’su Hüseyin Balcı ilk yarıyıl finansal sonuçlarını kıymetlendirerek şunları söyledi: “Yılın birinci yarısında yaşadığımız büyük zorluklara karşın büyümemizi ve mağaza ağımızı genişletmeyi sürdürdük. EDT ve perakende kanalında faal müşteri sayımızı artırdık ve artırmaya devam ediyoruz. SEÇ Market ağımızı genişleterek esnafımızla büyüdük. Sarsıntı bölgesinde kesintisiz tedarik için çalışmaya devam ediyoruz. Her aksiyonumuzun odağında müşterilerimiz bulunuyor. Müşterilerimize hep daha uygun bir alışveriş tecrübesi sunmaya çalışıyoruz. Bu bağlamda dijital altyapımızı çağın gerekleri ve müşterilerimizin gereksinimlerine nazaran tekrar şekillendiriyoruz. Ülkemize ebediyen hizmet şuuruyla çalışarak; mağaza sayımızı artırmayı, eser ve hizmetlerimizi aralıksız formda ülkemizin dört bir köşesine ulaştırmayı sürdüreceğiz.”

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Haber Elma

REKLAM ALANI
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.