DOLAR
38,0116
EURO
42,0795
ALTIN
3.800,46
BIST
9.484,26
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Zonguldak
Parçalı Bulutlu
13°C
Zonguldak
13°C
Parçalı Bulutlu
Cuma Çok Bulutlu
13°C
Cumartesi Hafif Yağmurlu
17°C
Pazar Yağmurlu
14°C
Pazartesi Yağmurlu
9°C

CK Güç, müşteri memnuniyetini “QR Anket” ile ölçüyor

Teknolojiye yaptığı yatırımlarla elektrik bölümünde hizmet kalitesini çok daha üste taşıyan CK Güç, yeni bir projeye imza atarak “QR Anket” uygulamasını başlattı.

CK Güç, müşteri memnuniyetini “QR Anket” ile ölçüyor
REKLAM ALANI
02.06.2023 14:30
A+
A-

184 farklı lokasyonda bulunan merkezlerde, karekod teknolojisini kullanarak QR Anket çalışması başlatan CK Güç, müşterilerinin tecrübelerini ölçerken elde edilen bilgilerle sıkıntılı alanları güzelleştirip, hizmetlerini müşterilerin beklenti ve isteklerine nazaran şekillendiriyor. 

Teknolojiye yaptığı yatırımlarla elektrik kesiminde hizmet kalitesini çok daha üste taşıyan CK Güç, yeni bir projeye imza atarak “QR Anket” uygulamasını başlattı. Nisan ayından itibaren tüm merkezlerde devreye giren QR Anket ile tüketiciler aldıkları hizmeti puanlarken talep ve beklentilerini çok kolay bir halde şirkete ulaştırabiliyor. 

CK Enerji’nin 184 farklı lokasyondaki merkezinde kolaylıkla görülebilen noktalara asılan karekodlu posterleri akıllı telefonları aracılığı ile okutan tüketiciler, “Hangi süreç için bu ünitesi ziyaret ettiği, sürecin kolay mı sıkıntı mu gerçekleştiği, aldığı hizmetten mutlu olup olmadığı” üzere soruları içeren ankete katılarak süratle geri bildirimde bulunabiliyor. Bu sırada sorun bildiren tüketicilere tıpkı gün içinde dönüş yapılırken, 48 saatten daha kısa bir müddette tahlil üretiliyor.

“QR SÜRATLİ VE KULLANICI DOSTU BİR GERİ BİLDİRİM İMKÂNI SUNUYOR”

YAZI ARASI REKLAM ALANI

Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmak ve gereksinimlerine daha süratli karşılık verebilmek için kullanıcı dostu bir uygulamayı devreye aldıklarını söyleyen CK Güç Regülasyon Stratejileri ve Müşteri İrtibatı Küme Yöneticisi Fidan Öztürk, “Bu uygulama ile müşteri tecrübesini daha âlâ anlayabilmeyi hedefliyoruz. Geri bildirimler sonucunda süreçleri uygunlaştırmak ve dataya dayalı müşteri tecrübesini olumlu istikamette artırmaya yönelik adımlar atıyoruz. Müşterilerimiz karekod ile birkaç adımda ankete erişebiliyor, tecrübelerini ve hizmet kalitesi ile ilgili beklentilerini paylaşabiliyor” dedi. 

HEDEF MÜŞTERİ MEMENUNİYETİNİ EN ÜST DÜZEYE ULAŞTIRMAK

CK Enerji’nin memnuniyet oranlarını arttırmak ismine farklı projeleri de yürüttüğüne dikkat çeken Fidan Öztürk, “Bu uygulama ile hizmet noktalarında süreç yapan müşterilerimizin tecrübelerini gözlemlerken, elde ettiğimiz bilgilerle neyi daha güzel yapabileceğimizi anlamayı ve hizmetlerimizi müşterilerimizin beklenti ve isteklerine nazaran şekillendirmeyi hedefliyoruz. Müşteri geri bildirimlerini önemsiyor ve bu bilgileri hizmet kalitesini daima geliştirmek ve müşteri tecrübesini en güzel düzeye çıkarmak için kullanıyoruz” değerlendirmesinde bulundu.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Haber Elma


ETİKETLER: , , ,
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.