Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştı
Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘[email protected]üs’te, “InnoTeam” grubu “Ülker Dankek” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. 115 farklı üniversiteden 790 kadro ve 1800’den fazla öğrencinin başvurduğu müsabakada, birinci 3’e giren kadrolar toplam 127 bin 500 TL ödül ve uzun müddetli staj yapma hakkı kazandı.
Her yıl farklı bir Ülker markasıyla ilgili yenilikçi pazarlama projelerinin geliştirildiği ve 12. kere düzenlenen [email protected]üs’te dereceye girenler muhakkak oldu. Üniversitelerin 3., 4. sınıflarıyla yüksek lisans öğrencilerinin “Ülker Dankek” markası için yarıştığı ‘[email protected]üs’e bu yıl 115 farklı üniversiteden 790 kadro ve 1800’den fazla öğrenci başvurdu. Yarışmada Bahçeşehir Üniversitesi İşletme Mühendisliği ve İşletme kısımları öğrencileri Melike Koygun ve Hikaye İsmail’in kurduğu “InnoTeam” kadrosu birinci oldu. İkincilik mükafatına Bilkent Üniversitesi Sanayi Mühendisliği kısmı öğrencileri Alper Can Yılmaz, Merve Öztürk ve Nazife Birincinin Uslu’nun kurduğu “Dorado” grubunun projesi seçilirken; üçüncülük mükafatına ise Yıldız Teknik Üniversitesi Besin Mühendisliği kısmı öğrencileri Ayça Hacıoğlu ve Emine Ervan’ın “Yıldızlılar” grubu layık görüldü.
Birbirinden yenilikçi fikirlerin yarıştığı [email protected]üs’ün online olarak gerçekleştirilen final aktifliğine Ülker’in üst seviye yöneticileri gençlerin heyecanını paylaştı. Finalde birinciyi Ülker CEO’su Mete Buyurgan, ikinciyi Ülker İnsan Kaynakları Lider Yardımcısı Faruk Gözleveli, üçüncüyü ise Ülker CMO’su Mustafa Kabakçı açıkladı. İlk üç sırayı elde edenlerin uzun devir staj imkânı elde ettiği müsabakada; birinci ekip 50 bin TL, ikinci kadro 42 bin 500 TL ve üçüncü grup ise 35 bin TL olmak üzere toplam 127 bin 500 TL para mükafatı kazandı.
Buyurgan: İş hayatı öncesi kıymetli tecrübe
[email protected]üs yarışmasının Türkiye’de pazarlama alanına ilgi duyan gençler için değerli bir tecrübe fırsatı sunduğunun altını çizen Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Bugüne kadar binlerce öğrencinin katıldığı [email protected]üs 12. yılına girdi. Her yıl öğrencilerimiz uzman isimlerin de mentorluğundan yararlanarak, pazarlamada proje geliştirmenin tüm inceliklerini öğrenme fırsatı buluyor. Aylar süren bir hazırlığın akabinde, iştirakçilerimizden Dankek markamızla ilgili birbirinden kıymetli fikirler dinledik. Çok ehemmiyet verdiğim bu projenin üniversite öğrencilerinin yaratıcılıklarına katkı sağladığına, aldıkları eğitimlerle de iş hayatından evvel kıymetli bir tecrübe ve yetkinlik kazandırdığına inanıyorum. Birbirinden hoş fikirleri ve sunumlarıyla, yarışa katılan gençlerin dinamizmi, farklı bakış açıları, yaklaşımları bu niyetimi pekiştiriyor. [email protected]üs’e başvuran grupları ve tüm basamaklarını muvaffakiyetle geçip öbür iştirakçilerin ortasında bir adım evvel çıkan 3 kadrodaki genç arkadaşlarımı gönülden tebrik ediyorum” dedi.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı