DOLAR
32,1926
EURO
34,5524
ALTIN
2.339,65
BIST
9.225,66
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Zonguldak
Hafif Yağmurlu
15°C
Zonguldak
15°C
Hafif Yağmurlu
Salı Yağmurlu
15°C
Çarşamba Çok Bulutlu
13°C
Perşembe Hafif Yağmurlu
10°C
Cuma Yağmurlu
9°C

Finansal teknoloji şirketi Papara, logosunu yeniledi

Avrupa’da şirket satın alan, yeni eser ve hizmetleriyle gündeme gelen finansal teknoloji şirketi Papara, globalleşme seyahatine sürat verdiği devirde logosunu yeniledi.

Finansal teknoloji şirketi Papara, logosunu yeniledi
REKLAM ALANI
24.08.2023 15:48
A+
A-

Avrupa’da şirket satın alan, yeni eser ve hizmetleriyle gündeme gelen finansal teknoloji şirketi Papara, globalleşme seyahatine sürat verdiği devirde logosunu yeniledi.

2016’dan bu yana faaliyet gösteren Türkiye’nin önde gelen finansal teknoloji şirketlerinden Papara, yeni kurumsal kimliği için birinci adımı attı. Papara, mevcut logosunu teknolojiyi odağa alan, daha çağdaş ve yalın bir yaklaşımla yeniledi. 

Güncellemeyle eski logodaki yuvarlak sınırlar, yeni logoda yerini daha oval ve yumuşak köşeli formlara bıraktı. Yapılan geometrik düzeltmelerle, marka algısıyla özdeşleştirdiği teknoloji, şeffaflık, yalınlık üzere kavramları öne çıkaran şirket, tipografik yaklaşımı koruduğu yeni logosunda, gradyanlı renk geçişini terk ederek, farklı yerler için sade siyah ve beyaz tercih etti. Bu sayede Papara, bir teknoloji şirketi olduğu vurgusunu, daha net, anlaşılır, yalın bir biçimde, çağdaş tasarım prensiplerine uygun bir anlayışla tasarladığı yeni logosuna taşıdı. 

 

YAZI ARASI REKLAM ALANI

Küreselleşme seyahatinde yeni kurumsal kimlik

Logo değişikliğinin yanı sıra kademeli bir kurumsal kimlik değişimi de planlayan şirket, geçtiğimiz aylarda, İspanya merkezli neobank Rebellion’ı satın aldığını duyurmuştu. Avrupa’nın en kıymetli finans ve teknoloji etkinliklerinden Money 20/20 Europe’ta Türkiye’yi büyük bir stantla temsil eden şirket, yurt dışı genişlemesi süreçlerine de sürat verdi. Art geriye spor yatırımları ve büyük sponsorluk mutabakatları açıklayan, her ay ödemeler, kart, sigorta üzere iş alanlarında yeni eser ve hizmetlerini devreye alan Papara, globalleşme seyahatine yeni kurumsal kimliğiyle devam edecek.

 

Papara Hakkında

Papara, KPMG tarafından Küresel FinTech 100’de listelenen Türkiye’nin başkan FinTech şirketidir. Türkiye’den seçilen 68’inci Endeavor teşebbüsü olma muvaffakiyetini gösteren Papara, özgün LinkedIn dataları ile belirlenen “LinkedIn En İyi Startup’lar 2022” listesinde birinci sırada yer almış, dünyanın önde gelen FinTech topluluklarından Finovate tarafından düzenlenen 2022 Finovate Awards’da “En İyi Taşınabilir Ödeme Çözümü” seçilmiştir. 2016 yılında finansal hizmetleri herkes için süratli, kolay, hesaplı ve keyifli hâle getirmek maksadıyla kurulan Papara’nın 17 milyondan fazla kişisel kullanıcısı, ortalarında Uber, Yandex üzere şirketlerin de bulunduğu 1.500’ü aşkın ticari kullanıcısı vardır. 570’ten fazla çalışanı olan ve Happy Place to Work® kapsamında Türkiye’nin en keyifli işyerleri ortasında gösterilen Papara, eser ve hizmetlerini daha geniş coğrafyalara yayarak bölgenin başkan ve rekabetçi finansal teknoloji şirketi olmayı hedefliyor.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Haber Elma

REKLAM ALANI
ETİKETLER: , , ,
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.