Perakende bölümünde esnaf dostu iş modeliyle öne çıkan Seç Market, 2022 yılında iş ortaklarının sayısını yüzde 40 artırarak 2 bin 409’a ulaştırdı.
Perakende kesiminde esnaf dostu iş modeliyle öne çıkan Seç Market, 2022 yılında iş ortaklarının sayısını yüzde 40 artırarak 2 bin 409’a ulaştırdı.
Rekabetin ağır olduğu perakende bölümünde küçük esnafı destekleyen bayilik modeliyle faaliyet gösteren Seç Market, hızlı büyümesini sürdürdü. Seç Market tabelasına sahip mağaza sayısı 2022 sonunda bir evvelki yıla oranla yüzde 40 artışla 2 bin 409’a ulaştı. Sunduğu kurumsal altyapı, tedarik sürekliliği, fiyat avantajları, sağlam besin ve varlıklı eser çeşitliliğiyle Seç Market, yeni iş ortaklarıyla büyüyerek paydaşlarının rekabet gücünü artırıyor. Çoğunluğu aile işletmelerinden oluşan Seç Market, bugün prestijiyle iş ortakları ve çalışanlarla bir arada yaklaşık 7 bin kişilik bir ekosisteme sahip bulunuyor.
Dijital altyapısını da güçlendiren Seç Market; iş ortaklarına sipariş akışının yönetilmesi, stok denetimi, promosyonlar ve genel bağlantının yönetilmesi üzere bahislerde takviye verilen Seç portalını da yenileyerek bayilerin bir kısmının kullanımına sundu. Hem taşınabilir hem de web arayüzü bulunan yeni portal uygulaması, bayilerin aktüel teknolojileri kullanarak işletmelerini daha verimli yönetmelerine katkı sunuyor. Portal uygulaması sayesinde iş ortakları stok, fiyat ve sipariş idaresini tek bir yerden süratle ve çarçabuk yapabiliyor.
Altan Sekmen: ‘Yeni yatırımlarımızla Seç iş modelimiz büyüyüp güçlenmeye devam edecek’
Geleneksel esnaf kültürünü çağdaş marketçilikle bir ortaya getiren Seç iş modelinin esnaftan müşteriye tüm paydaşlarına sağladığı avantajlarla geçen yıl kıymetli büyüme kaydettiklerini vurgulayan Seç Market Genel Müdürü Altan Sekmen şunları söyledi: “2022 yılında tedarik, lojistik, dijital altyapı üzere alanlarda yaptığımız yatırımlarla süratli büyümemizi sürdürdük. Seç portalımızı yenileyerek bayilerimizin bir kısmının kullanımına sunduk. Bu sene Seç mağazalarının tamamını yeni altyapısıyla Seç portalına entegre ederek iş süreçlerimizdeki verimliliği artıracağız. Geçen sene müşterilerimiz, bayi adaylarımız ve basın mensuplarıyla da keyifli buluşmalar gerçekleştirdiğimiz dinamik ve verimli bir yıl oldu. 2022’de yayına giren “Mahallenizin Marketi” temalı TV reklamımız kamuoyundan büyük ilgi gördü. Bu yıl da ortamıza yeni katılan iş ortaklarımızla birlikte her geçen gün büyüyüp güçlenmeye, müşterilerimizin yüzünü güldürmeye devam edeceğiz.”
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı