Dağıtım ve teslimat bölümünün yenilikçi markası Sendeo, Dünya KOBİ Günü vesilesiyle KOBİ’lerin beklentilerini incelediği araştırmadan öne çıkan başlıkları açıkladı.
Dağıtım ve teslimat bölümünün yenilikçi markası Sendeo, Dünya KOBİ Günü vesilesiyle KOBİ’lerin beklentilerini incelediği araştırmadan öne çıkan başlıkları açıkladı. Yapılan araştırmada rekabetçi fiyat kadar hizmetin de öne çıktığını söyleyen Sendeo Genel Müdürü Özgün Şahin, “KOBİ’ler gönderilerini elbette avantajlı fiyatla yapmak istiyor. Bununla birlikte güler yüzlü hizmet, vaktinde ve eksiksiz teslimat ile kargo takibi en az fiyat kadar kıymetli. Bunu araştırma sonuçlarında da gördük” dedi.
Koç Topluluğu markalarından Sendeo, geçtiğimiz yıl KOBİ’lere yönelik gerçekleştirdiği araştırmanın akabinde bu yıl da yeniden KOBİ’lerin beklentilerini anlamaya yönelik bir araştırmaya imza attı. Araştırmada KOBİ’lerin Sendeo ile çalışma sebepleri incelendiğinde, rekabetçi fiyatın yanı sıra güler yüzlü hizmet, kolay kargo takibi ve vaktinde teslimat kriterleri en çok tercih edilme nedenleri olarak öne çıktı.
“Nitelikli hizmet en az rekabetçi fiyat kadar önemli”
Faaliyete başladıkları birinci günden bu yana insan odaklı çalıştıklarını ve bunun sonucu olarak müşteri memnuniyetinde liderlik hedeflediklerini söyleyen Sendeo Genel Müdürü Özgün Şahin, “Emek ağır bir bölümdeyiz. Beşerden beşere beşerle yapılan bir iş kolunda çalışıyoruz. Birinci günden bu yana da müşteri memnuniyetinde liderlik hedefliyoruz ve bunun için evvel çalışanlarımızı şad etmemiz gerektiğini; onlar memnun olduğunda müşterilerimizin de memnun olacağını biliyoruz. KOBİ’lere yönelik yaptığımız araştırmada da bunu gördük. KOBİ’lerin Sendeo’yla en çok eşleştirdiği kriter güler yüzlü ve ilgili hizmet. Nitelikli hizmetin en az rekabetçi fiyat kadar değerli olduğunu biliyoruz. Bu da bizim kesimdeki ayrışma noktalarımızın başında geliyor” dedi.
Hizmette farklılaşmak için temel prensiplerini kolaylık, birinci temasta tahlil sunma ve self servisleştirme & dijitalleşme olarak belirlediklerini aktaran Şahin, “Geleneksel olmadığımız için operasyonumuzu dijitalleştirip, self servis hale getiriyoruz. Bunu da tekrar teknolojiyle, 7/24 hizmet anlayışımızla yapıyoruz. SOS’larımıza özel geliştirdiğimiz SOS APP uygulamamızla hem alandaki çalışma arkadaşlarımızın hayatını kolaylaştırıp gönderiler için en uygun, en kısa rotayı belirliyoruz hem de bu sayede gönderilerin en süratli biçimde teslimatını sağlıyoruz. Sendeo 7/24 hizmetimizle web sitemizden, davet merkezinden ya da WhatsApp sınırımızdan müşterilerimiz direkt bize ulaşabiliyor. Nitelikli insan kaynağı, operasyonda harikalık ve teknoloji geliştirme gücü her vakit önceliğimiz. Bugün 1.600’ün üzerinde Sendeo Teslimat Noktamız var. Bu noktalar Koç Topluluğu’nun müşteri memnuniyeti konusundaki tecrübeli Aygaz, Opet, Arçelik üzere kıymetli iş ortakları ile seçkin esnaflardan oluşuyor. Sadece teknoloji ve yazılım geliştirmek için çalışan bir takımımız mevcut. Bu grup hem operasyonel süreçlerle ilgili hem de alıcı müşterilerimiz için dijital ve teknolojik projeler geliştiriyor. Teknoloji ve dijitalleşme alanındaki yatırımlarımızın KOBİ’lerdeki karşılığını yeniden araştırma sonuçlarında gördük. KOBİ’ler, Sendeo’da kolay gönderi takibi yaptıklarını belirterek bu alandaki hizmetlerimizden yararlandıklarını tabir etti” halinde konuştu.
Çalışanlarını, müşterilerini ve paydaşlarını daima dinlediklerini ve beklentilere yönelik tahliller sunduklarını söyleyen Şahin, gelen dönüşlere nazaran hizmetlerini geliştirmeye devam edeceklerini kelamlarına ekledi.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı