TikTok’un yeni görüntü serisi AdTalks, reklam ve pazarlama kesiminin önde gelen isimlerini ağırlamaya başladı.
TikTok’un yeni görüntü serisi AdTalks, reklam ve pazarlama bölümünün önde gelen isimlerini ağırlamaya başladı. Konuklar kendi reklam stratejilerinden, bölüme olan yaklaşımlarından ve yeni trendlerden bahsederken, TikTok’u bir platform olarak nasıl konumlandırdıklarından ve TikTok’un reklam-pazarlama dünyası için değerinden bahsedecekler.
TikTok’u en efektif biçimde kullanan markalardan pazarlama yöneticilerini ağırlamak başlayan AdTalks’un konukları, kendi marka stratejilerini nasıl kurduklarını anlatırken, markaların iş geliştirme, farkındalık, sürdürülebilirlik, satış amaçlarına ulaşmak için TikTok’u pazarlama stratejilerine nasıl dahil ettiklerini de vurgulayacaklar.
Serinin ilerleyen bölümlerinde AdTalks kanaat başkanları ve akademisyenleri de ağırlayarak onların reklam ve pazarlama vizyonunu TikTok topluluğuyla buluşturmayı hedefliyor.
TikTok Türkiye İş Birlikleri Yöneticisi Barış Aldanmaz, TikTok’un yeni görüntü serisine ait şu sözleri kullandı: “TikTok’un yalnızca son tüketiciye değil, markalara ve şirketlere de yeni bir alan açtığı bir gerçek. TikTok’taki özgün içerikler son tüketicinin tüketim alışkanlarını değiştirirken markaların reklam-pazarlama departmanlarına da yeni yollarla tüketiciye ulaşmanın yollarını sunuyor. Bu serinin, markaların TikTok’u dahil ettikleri reklam stratejilerini nasıl geliştirdiklerini ve TikTok’un kampanyalarındaki tesirini göstermek için çok kıymetli bir fırsat olduğunu düşünüyoruz.”
Yemeksepeti marka stratejisinde TikTok’un yeri
İlk AdTalks bölümünün konuklarından biri olan Yemeksepeti CMO’su Okan Erol, Yemeksepeti’nin muvaffakiyet öyküsünün yanı sıra, TikTok’taki muvaffakiyetlerinin temel faktörlerini anlattı. Okan Erol’un, TikTok’u bir platform olarak nasıl konumlandırdıklarından ve TikTok’un reklam-pazarlama dünyası için kıymetinden bahsettiği programda, Yemeksepeti’nin marka stratejisinde TikTok’un konumlandırılışı ile iş gelişme ve sürdürülebilir üzere mevzulara da değinildi.
TikTok’un medya stratejisindeki konumu
Mondelez CX Lead Ayşegül Gökmen Torun’sa Mondelez’in TikTok’u medya stratejisinde nasıl konumlandırdığını ve kampanyalarında hangi TikTok eser tahlillerini kullandıklarını ayrıntılandırdı. Birinci kısmın bir öteki konuğu olan PHD Türkiye Dijital Yöneticisi Ece Özcan, TikTok’u kampanyalarında nasıl konumlandırdıklarını ve TikTok’un kampanyaları için stratejik kıymetini paylaştı. PHD bünyesindeki markaların geçtiğimiz yıl TikTok kampanyaları ile birçok ödül kazandığını belirten Özcan, bu muvaffakiyetin temel bileşenlerini TikTok topluluğu için anlattı.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı