DOLAR
37,9393
EURO
41,9883
ALTIN
3.796,48
BIST
9.484,26
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Zonguldak
Parçalı Bulutlu
13°C
Zonguldak
13°C
Parçalı Bulutlu
Cuma Çok Bulutlu
13°C
Cumartesi Az Bulutlu
17°C
Pazar Hafif Yağmurlu
13°C
Pazartesi Yağmurlu
9°C

Yandex Tekrar Türkiye Pazarında Büyüme Hedefliyor

Dijital mecralara yapılan reklam yatırımları giderek katlanırken, yeni reklam teknolojileri geliştiren Yandex, maksat kitlelere ulaşmak isteyen firmalara kıymetli fırsatlar sunuyor.

Yandex Tekrar Türkiye Pazarında Büyüme Hedefliyor
REKLAM ALANI
01.06.2023 12:24
A+
A-

Dijital mecralara yapılan reklam yatırımları giderek katlanırken, yeni reklam teknolojileri geliştiren Yandex, gaye kitlelere ulaşmak isteyen firmalara kıymetli fırsatlar sunuyor. Markalara dijital pazarlama stratejisi sunan MooF Digital de Yandex ile Türkiye partnerliğini konusunda işbirliğine imza atarak performans odaklı hizmetlerini daha geniş bir kapsama taşıdı. Yandex pazarlama araçlarının tüm internet kullanıcılarına ulaşabildiğine dikkat çeken MooF Digital Agency Kurucusu Yasin Kaplan, “E-ticaret siteleri de daha fazla satış sayılarına ulaşmak ismine Yandex’in reklam stratejisini benimsiyor” dedi

Dünya üzerinde her geçen gün artan internet kullanımı, dijital reklamlara yapılan yatırımları artırıyor. Bu kapsamda reklamverenler, hem daha çok kullanıcıya, hem de direkt maksat kitlesine ulaşmak ismine internet kullanıcılarına yönelik reklamlara yük veriyor. Yalnızca kendi kullanıcılarına değil, tüm internet kullanıcılarına ulaşım sağlayan Yandex ise dijital reklam pazarında reklamverenlere büyük avantajlar sunuyor. Kurulduğu 2008 yılından bu yana markalara dijital pazarlama alanında “performans” odaklı hizmetler veren performans pazarlama ajansı MooF Digital de Yandex’in Türkiye partnerliği vazifesini üstlenerek firmalara sunduğu geniş kapsamlı ayrıcalıklar ile öne çıkıyor.  

“Yandex’in imajlı reklamcılık sistemi tüm kullanıcılara ulaşıyor”

Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan MooF Digital Agency Kurucusu Yasin Kaplan, Yandex’in Türkiye’de ve dünyada yeni reklam teknolojilerini kullanmaya, geliştirmeye ve uygulamaya devam ettiğini söyledi. Yandex pazarlama aracının yalnızca kendi kullanıcılarına değil, tüm internet kullanıcılarına ulaşabildiğine dikkat çeken Yasin Kaplan, “Yandex reklamlarının arama ağı manasında Türkiye’de pazar hissesi yüzde 12 düzeyinde olsa da bilhassa Rusya pazarında epeyce yüksek bir yoğunluğa sahip. Bu da Rusya pazarını hedefleyen markaların dikkatini çekiyor. Fakat Yandex imajlı reklamcılık sistemiyle yalnızca kendi kullanıcılarını değil, tüm internet kullanıcılarına ulaşabiliyor. Böylelikle Yandex reklamlarını kullanan bir reklamveren, kullanıcının Yandex kullanıp kullanmasına bakmaksızın internette gezindiği web siteleri, haber siteleri, okuduğu forum siteleri, gezindiği toplumsal medya mecraları üzere alanlarda reklamlarını görüntüleyebiliyor ve böylelikle yeniden maksat kitle kırılım ağıyla kullanıcıların verisini hedefleyebiliyor. E-ticaret siteleri de daha fazla satış sayılarına ulaşmak ismine bu stratejiyi benimsiyor” dedi.  

YAZI ARASI REKLAM ALANI

“Yandex, Türkiye’de yüksek bir kullanıcı kitlesine hitap ediyor”

Aynı vakitte Türkiye’de epey yüksek bir kullanım oranına sahip olan Yandex Navigasyon uygulamasına da reklam planlandığına vurgu yapan Yasin Kaplan, “Hem bilinirlik manasında hem de geri dönüş manasında Yandex Navigasyon da bilhassa kullanılabilir mecralar ortasında. Yandex Mail ve Yandex’in Bulut uygulamaları da Türkiye’de tekrar çok kullanılan uygulamalar ortasında yer alıyor. Bu uygulamaların içerisinde de reklam gösterilebiliyor olması, yeniden Türkiye’de epeyce yüksek bir kullanıcıya hitap edebiliyor. Yandex’in pazarlama araçlarıyla muvaffakiyete ulaşmak isteyen firmalar, Dijital Pazarlama Okulu yahut MooF Digital’den bu bahiste süreç bilgisi alabiliyor” tabirlerini kullanıyor. 

MooF Digital olarak 14 yıldan bu yana gelişen reklam teknolojilerini takip ederek markalarının bilinirliklerini en üst düzeye taşıdıklarını belirten Kaplan, gerçekleştirdiği kıymetli partnerlikler ile markaların dijital başarılarına ortak olmaya devam ettiklerine dikkat çekti. 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Haber Elma


Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.