DOLAR
37,9772
EURO
41,6773
ALTIN
3.708,46
BIST
9.379,83
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Zonguldak
Hafif Yağmurlu
18°C
Zonguldak
18°C
Hafif Yağmurlu
Pazar Yağmurlu
12°C
Pazartesi Hafif Yağmurlu
8°C
Salı Çok Bulutlu
9°C
Çarşamba Kar Yağışlı
10°C

Z Nesli Toplumsal Medyadan Besleniyor

Tüm tüketicilerin hatrı sayılır bir çoğunluğunu kapsayan Z jenerasyonu, özgün, yenilikçi ve kaliteli markaları önemsiyor.

Z Nesli Toplumsal Medyadan Besleniyor
REKLAM ALANI
11.07.2023 12:36
A+
A-

Tüm tüketicilerin hatrı sayılır bir çoğunluğunu kapsayan Z jenerasyonu, özgün, yenilikçi ve kaliteli markaları önemsiyor. İsim Age tarafından yayınlanan bilgilere nazaran Z jenerasyonunun %84’ü, gerçek bireyleri ve sözleri kullanan markalara daha çok güveniyor. Tüketim kültürünün en etkin jenerasyonu olan Z nesline ambalaj yoluyla ulaşmanın kıymetli bir avantaj olduğuna değinen Tasarist Yaratıcı Yöneticisi Musa Çelik “Bireyselliğe kıymet veren Z jenerasyonuna, satın alacağı eserlerde şahsileştirilmiş bir tecrübe sunmamız gerekiyor. Bu jenerasyonda yankı uyandıran ambalaj tasarımı, sadık bir takipçi kitlesi kazanacağımız manasına geliyor.” yorumlarında bulundu. 

Gün geçtikçe değişen dünyaya süratle adapte olan Z nesli, kendileriyle tıpkı kıymetleri paylaşan markalara yöneliyor. İsim Age tarafından yayınlanan bilgilere nazaran Z neslinin %84’ü, gerçek bireyleri ve tabirleri kullanan markalara daha çok güveniyor. Özgünlük, kişisellik, sürdürülebilirlik, kalite ve minimalizm üzere pahaları önemseyen Z jenerasyonu, satın alacağı eserin kendisine hitap etmesini ve hayatını kolaylaştırmasını talep ediyor. Z jenerasyonunun ilgi ve isteklerine dahil olmanın marka ile tüketici ortasındaki bağı güçlendireceğinden bahseden Tasarist Yaratıcı Yöneticisi Musa Çelik, “Özgün, yenilikçi, teknolojik üzere Z jenerasyonunu tanımlayan özellikleri ambalaj dizaynında yansıtmamız gerekiyor. İlham verici, şeffaf ve gerçekçi ögelerle tasarlanmış ambalajla dikkatini çekeceğimiz Z jenerasyonunun sadakatini kazanarak hayatlarında kalıcı bir yer edinebiliriz.” kelamlarını kullandı. 

“Z Nesli Marka ile Ortak Paydada Buluşmak İstiyor”

Dijital dünyanın içine doğmuş, başka jenerasyonlardan daha eğitimli ve teknolojik açıdan bilgili olan Z nesli, markayla açık diyaloglar kurmak istiyor. Yenilikçi, yaratıcı ve tahlil sunan eserler daha çok dikkatlerini çekerken biçimlerinin ve fikirlerinin markalar tarafından şekillendirilmesini talep ediyor. Tıpkı vakitte etraf konusunda da hassaslığı yüksek olan Z nesline markanın sürdürülebilirlik uğraşları ile ilgili ayrıntıları sunmak gerekiyor. Z jenerasyonunun dünyasına hitap edecek ambalajların özgün bildirilerle şeffaflık çerçevesinde tasarlanması gerektiğini belirten Tasarist Yaratıcı Yöneticisi Musa Çelik, “Erişilebilir, sürdürülebilir ve şeffaf markalar Z jenerasyonunun daha çok dikkatini çekiyor. Bu sebeple ambalajda marka pahasına, sürdürülebilirlik çalışmalarına ve gençliğe ilham olacak yaratıcı ögelere yer vermek gerekiyor. Yani Z nesli markayı satın almaktan çok marka ile ortak paydada buluşmak istiyor.” açıklamasında bulundu.

YAZI ARASI REKLAM ALANI

Z Jenerasyonu Toplumsal Medyadan Besleniyor

Dijital uygulamalar ve ekranla epey iç içe olan Z jenerasyonu, satın alma davranışlarında toplumsal medyadan etkileniyor. Z jenerasyonu toplumsal medyada kendi tecrübelerini paylaşarak ilişki kurduğu kitlenin görüşlerine değer veriyor. Z neslinin dikkatini çekmek ve markayla ortak bir şuur oluşturmak için toplumsal medyayı faal kullanmak gerektiğini söyleyen Tasarist Yaratıcı Yöneticisi Musa Çelik, “Her vakit çevrimiçi olan Z jenerasyonunun suratına yetişmek ehemmiyet teşkil ediyor. Dijital dünyaya tahminen de herkesten daha fazla hakim olan bu teknolojik Z nesline toplumsal medya ile en erken formda ulaşarak satın alma davranışlarını ve markaya duyduğu merakı kıymetli ölçüde etkileyebiliriz.“ sözlerini kullandı.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Haber Elma


Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.