DOLAR
38,0101
EURO
41,6349
ALTIN
3.674,72
BIST
9.496,32
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Zonguldak
Hafif Yağmurlu
8°C
Zonguldak
8°C
Hafif Yağmurlu
Çarşamba Parçalı Bulutlu
12°C
Perşembe Kar Yağışlı
6°C
Cuma Yağmurlu
9°C
Cumartesi Hafif Yağmurlu
11°C

Anadolu Sigorta ‘Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nde Kesimin Başkan Markası Seçildi

Anadolu Sigorta, Türkiye Prestij Akademisi tarafından gerçekleştirilen ‘Müşteri Memnuniyeti Endeksi’ araştırması sonuçlarına nazaran sigorta dalının başkan markası seçildi.

Anadolu Sigorta ‘Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nde Kesimin Başkan Markası Seçildi
REKLAM ALANI
24.08.2023 03:06
A+
A-

Anadolu Sigorta, Türkiye Prestij Akademisi tarafından gerçekleştirilen ‘Müşteri Memnuniyeti Endeksi’ araştırması sonuçlarına nazaran sigorta bölümünün başkan markası seçildi.

Türkiye Prestij Akademisi tarafından bu yıl ikincisi hazırlanan Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nin sonuçları açıklandı. Beykoz Üniversitesi iş birliği ile gerçekleştirilen endekste, sigorta bölümünün önder markası Anadolu Sigorta oldu. 

Anadolu Sigorta’nın müşterilerinin beklenti ve gereksinimlerini önceliklendirerek hayata geçirdiği hizmet ve uygulamalarının yüksek tüketici memnuniyetiyle her vakit karşılığını bulduğunu söyleyen Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Fatih Gören, “Anadolu Sigorta pek çok bağımsız kurum tarafından yapılan değerlendirmelerde tüketicinin en beğendiği markalar ortasında öne çıkıyor. Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nin sonuçları da bizi bir defa daha keyifli etti. Attığımız her adımda müşteri memnuniyetini temel alıyoruz. Müşteri nezdinde aldığımız bu karşılık da bize gerçek yolda olduğumuzu gösteriyor” dedi. 

Müşterinin aldığı hizmetlerden şad kalma seviyesi olarak tanımlanan müşteri memnuniyeti hakkında Türkiye Prestij Akademisi tarafından gerçekleştirilen Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nde bu yıl farklı kesimlerden birçok marka yer aldı. 66 farklı daldan markanın değerlendirildiği Müşteri Memnuniyeti Endeksi 2023 raporunda dallarda memnuniyet seviyesi en yüksek birinci üç marka sıralamalarının yanı sıra sosyoekonomik statü (SES) kümeleri, cinsiyet ve eğitim düzeyine nazaran de müşteri memnuniyeti sıralaması bulunuyor. 

YAZI ARASI REKLAM ALANI

Müşteri Memnuniyeti Araştırması 1 Haziran 2023 ile 15 Haziran 2023 tarihleri ortasında CATI (Computer Assisted Telephone Interview) sistemi kullanılarak gerçekleştirildi. 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Haber Elma


Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.