DOLAR
32,1926
EURO
34,5524
ALTIN
2.339,65
BIST
9.225,66
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Zonguldak
Çok Bulutlu
13°C
Zonguldak
13°C
Çok Bulutlu
Perşembe Yağmurlu
9°C
Cuma Hafif Yağmurlu
9°C
Cumartesi Hafif Yağmurlu
10°C
Pazar Yağmurlu
10°C

Çankaya İrtibat Merkezi’nden Büyük Muvaffakiyet

Çankaya Belediyesi’nin vatandaşlardan gelen talep, teklif ve şikâyetleri çözmek için “Çankaya Bağlantı Merkezi, Tahlil Burada” ismiyle yenilediği merkez, büyük bir muvaffakiyete imza attı.

Çankaya İrtibat Merkezi’nden Büyük Muvaffakiyet
REKLAM ALANI
10.04.2023 13:00
A+
A-

Çankaya Belediyesi’nin vatandaşlardan gelen talep, teklif ve şikâyetleri çözmek için “Çankaya Bağlantı Merkezi, Tahlil Burada” ismiyle yenilediği merkez, büyük bir muvaffakiyete imza attı. Yeni kuşak teknoloji imkânları kullanılarak tekrar yapılandırılan merkez, 6 aylık müddette vatandaşlardan gelen 54 bin 584 müracaatın yaklaşık yüzde 96’lık kısmına denk gelen 52 bin 247’sini sonuçlandırdı.

Çankaya Belediyesi, yıllardır vatandaşların talep, teklif ve şikâyetlerinin tahlile kavuşturulduğu Çözüm Merkezi’ni “Çankaya İrtibat Merkezi, Tahlil Burada” ismiyle yenilemişti. Yeni jenerasyon teknoloji imkânları kullanılarak faaliyetlerine devam eden merkezin 6 aylık dataları büyük bir muvaffakiyetin göstergesi oldu. 

Talep, teklif ve şikâyetleri tek bir kanalda toplayan ve vatandaşlara 48 saat içerisinde geri dönüş sağlayan merkeze, 6 aylık müddet zarfında 54 bin 584 müracaat yapıldı. Bu müracaatların 52 bin 247’si sonuçlandırıldı. Sonuçlandırılan müracaatların, gelen müracaatlara oranı ise yaklaşık yüzde 96 olarak ölçüldü. 

Vatandaşlardan gelen müracaatların birinci üç sırasında, Fen İşleri, Zabıta ve Veteriner İşleri Müdürlüğüne yönelik taleplerin bulunduğu bildirildi.

YAZI ARASI REKLAM ALANI

YÜZDE 67 TALEP 444 06 01 ÇAĞRI MERKEZİNE

Çankaya İrtibat Merkezi, 444 06 01 çağrı merkezi, e-posta, whatsapp ve toplumsal medya kanalları ile vatandaşa hizmet veriyor. Birinci 6 aylık sayılar, Çankayalıların talep ve şikâyetlerini en fazla davet merkezi kanalıyla aktardığını da gösterdi. 444 06 01 numaralı davet merkezine ulaşan kişi sayısının, tüm müracaatlara oranı yüzde 67 olarak hesaplandı. 

360 DERECE HALKLA İLİŞKİLER

Çankaya Belediye Lideri Alper Taşdelen, yeni sistemin çok istikametli, süratli bağlantı ve tahlile odaklı halde işlediğini söyledi. Taşdelen, “Yeni sistemimizle belediyemizi, vatandaşlarımızdan gelen talep, şikâyet ve istek merkezli bir çalışma sistemine dönüştürdük. Bu halkla bağlantı projemiz, aslında belediye idaresini büsbütün vatandaşa bırakan 360 derece bir halkla münasebetler projesidir. Zira artık halkın talebi ve isteği evvelden olduğundan daha da fazla ön plana geçti. Bu en son teknolojiyle donatılmış sistemle halkımız ne istiyorsa, en kısa müddette yerine getirmiş oluyoruz. Emeği geçen tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim” dedi.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Haber Elma

REKLAM ALANI
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.