Yenilikçi bakış açısıyla akaryakıt bölümünde müşteri memnuniyetinin başkanı OPET’in “Farkı Açıyoruz” reklam kampanyasının devam sineması izleyicilerle buluştu. Yeni sinemada, OPET’in “Temiz Tuvalet Kampanyası” ile fark yarattığı tuvaletlerinde yer alan “Akıllı Poster” uygulaması ve yeniliklere dikkat çekiliyor.
Yenilikçi bakış açısıyla akaryakıt kesiminde müşteri memnuniyetinin önderi OPET’in “Farkı Açıyoruz” reklam kampanyasının devam sineması izleyicilerle buluştu. Yeni sinemada, OPET’in “Temiz Tuvalet Kampanyası” ile fark yarattığı tuvaletlerinde yer alan “Akıllı Poster” uygulaması ve yeniliklere dikkat çekiliyor.
OPET’in “Opet’se fark eder” stratejisinin bir kesimi olan “Farkı Açıyoruz” kampanyasının ikinci sineması yayına girdi. Yeni sinemada, OPET’in dijitalleşme ve müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarının en yeterli örneklerinden biri olan “Akıllı Poster” uygulamasına dikkat çekiliyor. “Temizlik ve hijyende farkı teknolojiyle açıyoruz” temasıyla hazırlanan sinemada, OPET Pak Tuvalet Kampanyası ile 2000 yılından bu yana devam eden paklık ve hijyen yaklaşımındaki yeni teknoloji anlatılıyor.
OPET Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Varlıklı, “Farkı Açıyoruz” kampanyası ile ürün, hizmet ve toplumsal sorumluluk projeleriyle yarattıkları farkı daha da ileriye taşıyacak çalışmalar konusunda “Bizi izlemeye devam edin” iletisi verdiklerini söyledi. Güçlü, “Biz, “ilk”lerin, “en”lerin ve “tek”lerin markası olarak kendimizle yarışıyoruz. Maksadımız harikalık. Yeni kampanyamızda da bu gayeye vurgu yapıyoruz. Akaryakıt dalını dönüştüren çalışmalarımıza Cumhuriyet’imizin 100. yılına yakışır yeni hizmetler eklemek üzere çalışmalarımıza devam ediyoruz” diye konuştu.
Türkiye’nin Uygarlık Projesi: Pak Tuvalet Kampanyası
OPET’in, fark yarattığı pak tuvaletlerinde NFC teknolojisi ile hayata geçirdiği “Akıllı Poster” uygulaması, karekod altyapısı ve ek geliştirmeler ile yenilendi. Buna nazaran, müşteri şikayetlerine anlık dönüş yapılırken, ilgini bayinin bilgilendirilmesi ve müşterilere geri bildirim oluşturan bir süreç oluşturuldu. İstasyonlarda yer alan posterler üzerindeki karekodların okutulması ile başlayan uygulama ile müşteri tecrübesi yakından takip ediliyor, yaşanan sorunlar vakit kaybedilmeden çözümleniyor.
OPET markasının hijyenle özdeşleşmesinin birinci adımı olan Pak Tuvalet Kampanyası 23 yıl evvel başlayarak bugün tüm Türkiye’nin benimsediği bir uygarlık projesine dönüştü. Uygulandığı birinci günden bu yana toplumsal değişim yaratan Pak Tuvalet Kampanyası, OPET istasyonları dışında kamu iş birlikleri ile yapılan eğitim ve bilinçlendirme çalışmaları ile devam ediyor.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı