DOLAR
32,1926
EURO
34,5524
ALTIN
2.339,65
BIST
9.225,66
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Zonguldak
Hafif Yağmurlu
15°C
Zonguldak
15°C
Hafif Yağmurlu
Salı Çok Bulutlu
16°C
Çarşamba Çok Bulutlu
12°C
Perşembe Yağmurlu
10°C
Cuma Hafif Yağmurlu
9°C

Tahlilin adresi Bayraklı Belediyesi 8 ayda 14 bin 500 talep sonuçlandırıldı

Vatandaşlara daha süratli ve faal hizmet sunabilmek, talep ve teklifleri daha süratli tahlile kavuşturabilmek için tek numarada hizmet verilen Davet Merkezi ve Whatsapp İrtibat Çizgisi ile çalışmalarını sürdüren Bayraklı Belediyesi, son 8 ayda vatandaştan gelen 15 bin 500 talebi kıymetlendirerek 14 bin 500’ünü tahlile kavuşturdu.

Tahlilin adresi Bayraklı Belediyesi 8 ayda 14 bin 500 talep sonuçlandırıldı
REKLAM ALANI
09.08.2023 17:54
A+
A-

Vatandaşlara daha süratli ve faal hizmet sunabilmek, talep ve teklifleri daha süratli tahlile kavuşturabilmek için tek numarada hizmet verilen Davet Merkezi ve Whatsapp İrtibat Çizgisi ile çalışmalarını sürdüren Bayraklı Belediyesi, son 8 ayda vatandaştan gelen 15 bin 500 talebi kıymetlendirerek 14 bin 500’ünü tahlile kavuşturdu. Veterinerlikten toplumsal yardımlara, sağlıktan, park ve bahçe işlerine kadar her alanda hizmet üreten belediyenin çalışmaları ilçe sakinleri tarafından memnuniyet yarattı. Lider Serdar Sandal, “Tüm mahallelerimizde muhtaçlık olan alanlarda çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Süratli, sağlam, adil ve eşit hizmet anlayışıyla vatandaşlarımıza hizmet üretiyoruz” dedi.

HIZLI SONUÇ

Kalite odaklı hizmet anlayışını teknolojik yeniliklerle destekleyerek vatandaşlardan gelen talep ve teklifleri daha süratli tahlile kavuşturmak için Davet Merkezi ve Whatsapp Bağlantı Hattı’nı tek numarada birleştiren Bayraklı Belediyesi, 0232 477 20 00 telefon numarası ile çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.  Vatandaşlar bu numarayı ister arayarak, isterse WhatsApp’tan yazarak fotoğraf yahut görüntü göndererek sıkıntılarına tahlil bulabiliyor. Vatandaşların ilettiği bildiriler ve alınan davetler ilgili müdürlüklere anında yönlendiriliyor ve tahlile ulaştırılarak vatandaşlara kısa müddette dönüş sağlanıyor. Bayraklı Belediyesi ile İzmir Büyükşehir Belediyesi Hemşehri İrtibat Merkezi (HİM) ortasında sağlanan entegrasyon doğrultusunda gelen taleplere ortak tahliller üretilirken Büyükşehir’i ilgilendirilen bahisler da sistem aracılığıyla ilgili ünitelere iletiliyor.

8 AYDA 15 BİN 500 TALEP

YAZI ARASI REKLAM ALANI

Vatandaşların sıkıntılarına tahlil üretmek için gelen iletileri ünitelere anında aktaran takımlar, bu kapsamda son 8 ayda 15 bin 500 talep, şikayet ve teklif aldı. Bunun 14 bin 500’ü sonuçlanırken 2 bin 660’ı için süreçler ise sürüyor. Veteriner İşleri, Toplumsal Yardım İşleri, Fen İşleri, Paklık, Zabıta, Park ve Bahçeler Müdürlükleri üzere üniteler başta olmak üzere gelen tüm talepleri tek tek pahalandıran gruplar, taleplerin yüzde 93’ünü sonuçlandırdı.

EŞİT VE ADİL HİZMET

Bayraklı Belediye Lideri Serdar Sandal, “Teknolojik yeniliklerle birlikte vatandaşlarımıza daha süratli ulaşmak, meselelerini ve taleplerini süratle tahlile kavuşturmak için hizmet üretiyoruz. Belediyemize iletilen iletiler, direkt ilgili ünitelerdeki yetkili arkadaşlarımıza gönderiliyor ve süratle cevap verilip, problemler en kısa müddette gideriliyor. Bayraklı hepimizin. Halkımız için en hoşunu, en doğrusunu yapmaya devam edeceğiz” dedi.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Haber Elma

REKLAM ALANI
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.