DOLAR
38,0020
EURO
41,4929
ALTIN
3.650,12
BIST
9.407,17
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Zonguldak
Hafif Yağmurlu
9°C
Zonguldak
9°C
Hafif Yağmurlu
Salı Hafif Yağmurlu
9°C
Çarşamba Hafif Yağmurlu
12°C
Perşembe Kar Yağışlı
7°C
Cuma Çok Bulutlu
11°C

Yataş Küme, 2022’de %136 Büyüdü

Yataş Küme, 2022 yılını da büyümeyle kapattı. Bir evvelki yıla nazaran net satışlarını % 136, net karını ise % 101 artıran şirket, yılı 514 milyon TL net karla kapatmayı başardı. Şirket, ayrıyeten tıpkı devirde 902 milyon TL FAVÖK elde etti.

Yataş Küme, 2022’de %136 Büyüdü
REKLAM ALANI
04.04.2023 13:00
A+
A-

Yataş Küme, 2022 yılını da büyümeyle kapattı. Bir evvelki yıla nazaran net satışlarını % 136, net karını ise % 101 artıran şirket, yılı 514 milyon TL net karla kapatmayı başardı. Şirket, ayrıyeten tıpkı periyotta 902 milyon TL FAVÖK elde etti. 

Enza Home, Yataş Bedding, Divanev ve Puffy markalarıyla 2022 yılını 910 satış noktasıyla tamamlayan Yataş Küme, 2022 yılı finansal sonuçlarını açıkladı. Şirket, 2022’yi bir evvelki yıla nazaran % 101 artışla 514 milyon TL net kâr ile kapattı. Net satışlarını ise % 136 artırarak 6,7 milyar TL satış büyüklüğüne ulaşmayı başardı.  Şirket, tıpkı dönemde 902 milyon TL FAVÖK (Faiz Amortisman ve Vergi Öncesi Kar) elde ederek bir evvelki yıla nazaran % 125 FAVÖK artışı sağladı.

Yaşanan tüm zorluklara karşın 2022’yi muvaffakiyetle kapattıklarını anlatan Yataş Küme CEO’su Nuri Öztaşkın, “Geçen yıl amaçlarımıza emin adımlarla ilerlerken yurt içinde 170 ve yurtdışında 57 olmak üzere toplam 227 yeni satış noktası açtık. En büyük mağazamız olan e-ticaret mağazalarımızda da büyümemizi sürdürdük. Online satışlarımızı bir evvelki yıla nazaran 3,3 kat artarken, e-ticaretin ciromuzdaki hissesi ise % 6,5 oldu. Mobilya dalı içerisinde Ar-Ge ve inovasyona en çok yatırım yapan marka olarak 2022 yılında da ilgili alanlarda yatırımlarımızı arttırarak devam ettik. Yurtdışında da maksat coğrafyalarda büyümeye devam ettik ve 100. mono brand mağazamızı Dubai’de açtık. Ana pazarlarımız olan Rusya, Almanya ve ABD’de çalışmalarımızı sürdürürken; bu yıl bilhassa Afrika ve Hindistan’da atılım yapmayı planlıyoruz. 2023 Amacımız yılı enflasyonun üzerinde %15-20 civarında bir büyümeyle kapatmak” dedi.

 

YAZI ARASI REKLAM ALANI

Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı

Haber Elma


ETİKETLER: , , ,
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.