Bilkent Holding kurumsal hizmet kümesi şirketlerinden, entegre tesis idaresi alanında inovatif tahliller sunan yüzde 100 yerli sermayeli şirketi Zirve Servis ve İdare A.Ş. bankacılık kesiminde verdiği hizmetlerle isminden kelam ettiriyor.
Bilkent Holding kurumsal hizmet kümesi şirketlerinden, entegre tesis idaresi alanında inovatif tahliller sunan yüzde 100 yerli sermayeli şirketi Zirve Servis ve İdare A.Ş. bankacılık bölümünde verdiği hizmetlerle isminden kelam ettiriyor. 10 farklı bankaya temizlikten ilaçlamaya, ikramdan peyzaja kadar farklı alanlarda hizmet veren Zirve Servis, sunduğu entegre hizmetlerle bankalara maliyet tasarrufu sağlarken, konusunda uzman takımıyla müşteri odaklı hizmetler götürüyor. Ortak kullanım alanları olan ATM’lerin paklığını de üstleniyor.
Her gün onlarca insanın kullandığı ATM’lerin nasıl temizlendiğini biliyor muydunuz? Bu bahiste uzun yıllardır deneyimi bulunan ve her gün onlarca insanın kullandığı ATM’lerin de paklığını üstlenen Bilkent Holding kurumsal hizmet kümesi şirketlerinden biri olarak faaliyetlerine devam eden ve yüzde 100 yerli sermayeyle kurulmuş olan Zirve Servis ve İdare A.Ş. bankacılık kesiminde de fark yaratıyor. Türkiye’nin 81 vilayetinde 10 farklı bankaya ve iştiraklerine hizmet sunan Zirve Servis, kurumsal paklık, teknik, bakım tamirat, makine, sarf materyal grubu ve ekipmanların tedariği, taşıma, ikram ve yedekleme, ilaçlama, peyzaj hizmetleri üzere pek çok farklı alanda hizmet sunuyor. Sunduğu entegre hizmetlerle bankalara maliyet tasarrufu sağlarken, konusunda uzman grubuyla müşteri odaklı hizmet götürüyor. Zirve Servis ve İdare A.Ş. Bankalar Yöneticisi Berna Artuç, bankalara sundukları hizmetleri ve ATM temizliğiyle ilgili ayrıntıları paylaştı.
“10 farklı banka ve iştiraklerine hizmet veriyoruz”
10 farklı bankayla çalıştıklarını belirten Artuç, bankalara verdikleri hizmetleri şöyle anlatıyor:
“Türkiye’de 81 vilayette 10 farklı banka ve iştiraklerine hizmet veriyoruz. Bankalarda sağladığımız hizmetler değişiklik gösteriyor. Genel müdürlükler, bilgi merkezi, idari binalar, şubeler, depolar, misafirhane ve davet merkezlerinde paklık ve teknik hizmetler kapsamındaki tüm teknik (mühendis ve teknisyen takımları da dahil olmak üzere bakım, onarım), paklık, taşıma, ikram ve yedekleme hizmetleri ile tadilat sonrası paklık hizmetlerini yürütebiliyoruz. Türkiye geneli kendi takımımız olan taşınabilir takım ağımızla ATM, şube dış cephe ve cam paklık hizmetlerini sağlıyoruz. Temizlik ve teknik makine, malzeme sarf grubu ve ekipmanlarının tedariği, ilaçlama hizmeti ve tahlil ortaklarımız ile peyzaj hizmeti veriyoruz.”
Yüzde 100 yerli iş takip programı On-Time
Tepe Servis’in kendine özel geliştirdiği yüzde 100 yerli iş takip programı On-Time ile çalıştıklarını belirten Artuç, ATM’lerin paklığına dair ise şu bilgileri veriyor:
“ATM’lerin hijyeninin sağlanması insan sıhhati açısından kıymetli olup periyodik olarak temizlik gerektiriyor. Banka tarafından talep edilen frekans sıklığına nazaran taşınabilir gruplarımız tarafından ATM’lerin temizlik, dezenfeksiyon ve ilaçlamaları yapılıyor. Yapılan bu temizlikler Zirve Servis’in kendine özel geliştirdiği yüzde 100 yerli iş takip programı On-Time ile sisteme yükleniyor ve müşterilerimize fotoğraf ayrıntılarıyla birlikte raporlanıyor. Bu uygulamamız sayesinde ATM’lerde meydana gelen arıza, kart kopyalama aygıtları vb. durumlarda sisteme yüklenerek müşterimize ayrıyeten raporlanıyor ve ATM’lerde oluşan teknik sorunların daha kısa vakitte çözülerek hizmetin daha kesintisiz devam etmesi konusunda yardımcı olunuyor.”
Bir kuruma birden fazla entegre hizmet verebildiklerin aktaran Yönetici Artuç, “Referanslarımız ortasında bulunan bankalar, firmamızdan entegre hizmet almaları sayesinde bahsi geçen hususlarında öncelikle maliyet tasarrufu sağlarken, devamında da konusunda uzman takımlarla müşteri odaklı hizmet alıyorlar. Ayrıca çoklu hizmet alımı az sayıda muhatapla irtibat sağlanarak taleplerin kısa müddette karşılanmasını ve denetim kolaylığı da sağlıyor” diyor.
“Mobil takımlarımız kart kopyalama aygıtları konusunda bilgilendiriliyor”
Bankacılık bölümünde en kıymetli mevzuların başında güvenlik geliyor. Artuç, buralarda misyon alacak çalışanlarının ayrıntılı bir eğitimden geçtiğini belirterek, şunları söylüyor:
“Her müşterimiz için kıymetli olan güvenlik konusu takdir edersiniz ki bankalarda çok daha fazla ehemmiyet arz ediyor. Bu nedenle de işçi işe alım sürecinde güvenlik açısından çok daha ayrıntılı araştırmalar sonucunda iş başı yaptırılıyor. Ayrıyeten işçi vazifeye başladığında günümüzde çok kıymetli ve hassas bir bahis olan KVKK gereği bilgi güvenliği eğitimi veriliyor ve periyodik olarak güncellemelerle tekrarlanıyor. İşçiye sektörel olarak misyonunun gerekliliği olan hijyen, kimyasal, paklık makinelerinin kullanımı, iş güvenliği, yüksekte çalışma üzere standart eğitimlerin dışında iş başında davranış ve bağlantı eğitimleri de veriliyor. Muhakkak periyodlarda interaktif olarak da tekrarlanan bu eğitimlerin sonunda yapılan imtihanlarla bahsin ne kadar kavrandığı denetim edilerek gerektiğinde tekrarları sağlanıyor. Taşınabilir takımlarımıza de tüm bu eğitimlerin dışında günümüzde değerli bir husus olan ATM’lerdeki kart kopyalama aygıtları konusunda farklı bir eğitim vererek, süreci nasıl yürütmeleri gerektiği ayrıntılı aktarılıyor.”
“Lider firma olma misyonunun devamlılığını hedefliyoruz”
Bankacılık kesiminde de iş hacmini büyüten önder firma olma misyonunun devamlılığını hedeflediklerini belirten Artuç, “Tepe Servis ve İdare A.Ş. olarak kurumsal bir yapıda butik hizmet vererek müşteri memnuniyeti sağlamak önceliğimiz. Böylelikle öteki kesimlere nazaran daha kısıtlı bir müşteri portföyü olan bankacılık sektöründe daha fazla bankayı referanslarımıza dahil ederek tahlil ortağı olarak çalıştığımız kurumlarla uzun yıllar bu beraberliği devam ettirmeyi amaçlamakta ve bunu da gerçekleştirmekteyiz. Şirketimiz tüm kesimlerde olduğu üzere banka kesiminde de sağladığı tüm hizmetlerde yenilikçi, teknolojiyi hizmetlerine entegre eden ve daima iş hacmini büyüten önder firma olma misyonunun devamlılığını hedefliyor” diyor.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı